fredag 25 juni 2010

Jisses

Vad trött jag är nu.. På något sjukt sätt ser jag ändå iframemot att jobba som ov på rockfestivalen imorn som dom tydligen kallar det. Vet inte varför men va tusan. Man slipper supa samt att man får några kr extra.

Benen känns tunga idag. Jobbar med förbyggande brandarbete inatt och redan nu börjar benen kännas stumma.. Nice..

10 set Böj GVT
10 set lårcurl GVT
3 set benspark
3 set stående vadpressar

Det gjorde susen kände jag, var lätt illamående efter passet och det kommer att kännas på lördag när man ska sätta sig å skita..
Köpte nya rage extreme nu. Ska bli kul att testa den på måndag inför bröst och ryggpasset.
Kommer som sagt köra gvt enligt ett program från Flex månaden ut. Man ska bara köra i en månad i taget tydligen. Sen går man på mer traditionell bodybuilding.

Lägenheten är fortf knullad.. Men nu är det mesta köpt. Färgen står och väntar på att hinna kladdas upp och soffan står inpackad och väntar på att bli upp packad.
Fondtapeten kommer komma vid nästa löning tror jag. Hittade en som jag hade när ja hyrde en 2a handslägenhet i vasa. Kostar 800 kr för 10 meter så det är helt ok. Stilren som få...
Diskmaskin får dröja, har inte haft några problem med att diska än så länge, tar allt på en gång så det funkar. Får ta det när ekonomin tillåter=) Å frågar man mig så tillåter den aldrig det.. Kan alltid ha mer pengar undanstoppade haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar