måndag 21 juni 2010

1 passet avklarat!

Körde mitt första pass på ett snobb gym i den nya staden. Helt ok gym, dock litet men det är tydligen alla i såna här medelstora städer=) Försöker att inte vara storstadssnobbig när man är här men det är svårt när man är van vid större å bättre saker..
Men det blev GVT.. Bröst, rygg och trapz fick sig en omgång..
10 set Bänk
3 set CC
10 set chins
3 set rodd
3 set Shurgs

Tack å hej var det efter det passet! Ska köra bic, tri och axlar imorn.. Sen blir det en vilodag!
blev så galet sne idag när jag skulle till gymmet, skulle stanna för att köpa en ny laptop påvägen.. Tror ni inte man glömt sin pre workout shake.. #¤%%/¤%& lät det i bilen då...
Så imorn då jävlar ska jag skita ner mig av allt kreatin jag drar!!!

Ska köra GVT i en månad nu sen går jag på mer vanlig träning.. Kickstarta kroppen lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar