söndag 22 mars 2009

Blev erbjuden sex efter axlar och biceps..

Ägnat dagen åt små städ och softning. Sen kom kvällen och man begav sig till Exhale även idag. Hann inte färdigt med allt innan sportlife hann stänga! Kassa öppetider de vanliga gymmen har måste jag säga.

Körde axlar idag, blev lite annorlunda idag, körde drop på sidolyft i maskin. Sen blev det en form av axelpressar i en hammerstrength maskin. Sen efter det så blev det superset med drag till hakan och axelpressar. Det var en dödare haha.
Avslutade med sidolyft med hantlar.
Biceps fick sig en omgång dem med. Sen avslutade jag med 30 min cardio.
Dom brukade ha massa sköna body tidningar på det gymmet men dom har väl folk snott..

Blev erbjuden sex idag också av 2 luder på rosenlundgatan här i gbg. Man brukar inte se dem så öppenbart som idag, det var 4 totalt som jag kunde se. Såg även en torsk som drog 2 varv runtomkring bara på den tiden jag gick till bilen.. Den gubben fick säkert smaka på lite afrikansk sexkunskap senare.. Äckligt!

Efter den upplevelsen så åkte jag och hämtade tjejen som haft en tuff kväll på jobbet och nu är det dags att svimma;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar