onsdag 4 augusti 2010

Spinningen var niice!

Så skönt när det är gjort.. Älskar att köra skiten ur mig. Det var en tjej som gick mitt i passet haha. Säger som så att jag ska svimma innan jag lämnar ett sånt pass haha.. Fan vad pinsamt det var för henne stackaren=)

Nu har man ätit alla målen för dagen och sitter å väntar på att man ska bli lite sömnig.. Just nu känns det sådär ball för att det som väntar nu är ca 16 arbetspass på raken. Man får skylla sig själv för att man tog 2 st dörrpass på min lediga helg som kommer efter mina 7 skiftpass på raken nu.. Shit 16 pass på raken haha.. Man lär se svart efter det:D

Rygg, baksida axlar och trapz imorn på gymmet! Längtar som FAN!! Ska köra skiten ur ryggen helt enkelt.. Marklyften ska få sig en omgång denna gången. Körde ganska soft sist då man inte markat på ett tag, men nu jävlar haha.. Finska mentaliteten ska fram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar