onsdag 4 augusti 2010

Spinning

Yes idag är det spinning.. Vilodag från gymmet och med tanke på min skiftledighet så blir det ingen cardio på jobbet. Så då är det bara att bita i det sura äpplet och boka en tid haha.. Fifan det är jobbigt men ändå ganska så skönt!
Det bästa med fystid på jobbet är att man får sin konditionsträning undanstökad.

Annars har fan inte dagen bjudit på mycket underhållning än så länge haha.. Vaknat och kollat en wallander rulle samt druckit en jäkla massa kaffe. Ska bli intressant å så vilket tillskott man bestämmer sig för att inta inför spinningpasset hehe.
Brukar alltid köra någon fatburner, frågan är alltid hur stark sådan man ska köra haha..

Det är nog inte sunt att bli deppig de dagarna man inte ska träna på gymmet. Men fifan vad ska man säga så är det. Känns tomt. Konditionsträning är inte samma sak. Det fyller inte upp min tomhet=)

Sitter å gottar mig över tanken att jag ska försöka få 3,5 veckor ledigt nu efter 3,5 veckor på jobbet:D YES vad gött haha.. Hoppas det går att fixa. Snacka om att vila upp sig de veckorna. Å ha fullt betalt under tiden. Det är helt sjukt gött.. Folk fattar inte hur man orkar jobba 3 skift. Jag fattar inte hur man orkar jobba mån-fre. Tur att vi alla är olika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar