fredag 6 augusti 2010

0430


Ringde min klocka.. Jag såg ut som Homer när han är bakfull... Fyfan vad sleten jag var. Å inte nog med det så rasade hela magen idag. Illa.. Hatar när det händer. Det beror nog på att man inte sov en timma inatt typ å allmänt apa att börja jobba med ny dygnsrytm. Stackars mage. Men i med 2 antibajspiller så var det fixat:D

Det blev fys på jobbet, rodde i 10 min intervaller, sen gick jag nyanställningstestet för brandmän på ett rullband 3 ggr. 3e gången så drog jag på ett extra paket med luft tuber haha.. Jävlar ställde mig på vägen och vägde ca 145 kg med allt på..Men jag klarade inte att gå hela 8,5 minuter då i den branta lutningen, dog vid 0530. Men om en månad ska jag klara det har jag sagt. Bara för att det ska vara lite macho haha....

Dags att dra till gymmet! Hoppas magen håller.. Även förbi apoteket å köpa med immodium. Grymma är dom!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar