fredag 26 mars 2010

Cardioless

Det blev ingen cardio imorse. Vaknade å kände mig sleten, sådär hals sleten. Tog ett beslut, sova 40 min extra å ta det passet i helgen istället!

Snart dags att dra hem, ha lektion på förmiddagen för att sedan pysa hemmåt! Ska stanna på freeport på vägen hem å se ifall man kan hitta en vårjacka. Snålheten får inte gå hur långt som helst, min vinterjacka gör att ja svettas som en gris å så läcker den massa härligt dun... Haha Släpp greppet PÖJK!!

Helgen blir fullständig vila med ett cardiopass som jag missade idag.. Annars blir det soooofta! Fan vad skönt för kroppen! Lyckas ja hålla mig frisk nu så fattar jag ingenting! Först var det våran äldsta kollega som var kanon sjuk, sen nu har våran näst äldsta kollega blivit apsjuk.. Nu är vi 3 ynglingar kvar som inte blivit sjuka än. Så klarar man sig är d bara att tacka träningsgudarna!!

1 kommentar: