onsdag 18 november 2009

Ätardag..

Ja idag blev det en sådan dag.. Började med att äta på jobbets restaurang, där blev det potatisgratäng med kött. Sen blev det en protteshake med clementin, å nu 1 st pizza, å ikväll 1 st pringels med protteshake, sen den vanliga kvällsmålet.. Kommer rapa gött efter denna dagen hehe.. Har även ett par dvd:s som kommit hem från www.lovefilm.se
Crank high voltage och ps i love u.. Gissa vilken jag valde.. =)

Känner mig mycket bättre idag. Låg å svettades inatt men efter det så var jag bra. Så jäkla skönt. Blir antagligen lite träning imorn på morgonen. Har tackat ja till 2 st extrapass denna veckan, me like övertid! Det är inte ivägen för någonting annat än att man tappar lite vila bara. Sen är det ju kurs som inte var väntat måndag å tisdag..
Lite läskigt detta med vaccinet dock.. Vet om 10 st som tog vaccinet igår och var helt utslagna idag, alltså sängliggandes. Å en annan kollega tuppade av när han fick sprutan, vaknade till efter ett par minuter. Sen idag fick vi ett sjukvårdslarm på jobbet där en fått en allergisk reaktion på sprutan och fick åka ambulans. Aldrig hört så mycket galet om ett vaccin innan...

Nej snart kommer babe hem å ska äta sin pizza.. Gott för henne som har kvar den hehe..

1 kommentar:

  1. Tjenare! Gött att du mår bättre :). Ätardag är ju heller aldrig fel. Hoppas du kan köra på med träningen imorgon, jag körde idag och fick lite problem, skrev om det i min blogg. Du verkar kunna din sak om träning så du får gärna ta en titt om du har tid. Peace!

    SvaraRadera